Ahoj všichni,

tak je to zase tady....další expedice, tentokráte ve složení:

OK1IKI - Kristýna

OK1ICQ - Tomáš

OK1MDX - Martin

OK1TE - Honza

OK3DV - Daník

Naše cílová destinace: Hel - Severní Polsko. Leží u Baltského moře na špici Helské kosy a jak vidíme na obrázku níže, místo nás okouzlilo.

Neváhali jsme, zajistili ubytování v mobilehomu, půjčili si auto, do kterého se všichni vejdeme (tímto velké díky Tomovi OK1ICQ) a v odpoledních hodinách vyrazili.

Při nájezdu na Černém Mostě jsme udělali naše první QSO s OK1CEL, který projížděl kolem nás.

Polykáme kilometry. Daník, jako spolehlivý řidič radiovozu toleruje i to, že každý překročený velký lokátorový čtverec poctivě zapíjíme :) Jedeme přes noc, takže je cesta poměrně svižná a po 12 hodinách se dostáváme na místo. Počasí nám přeje a Helská kosa je v ranním slunku opravdu nádherná.

Je čas stavět antény a vybalit stanice.

Postavili jsme rotační dipól, G5RW, drátovku na 20m , 40m a vertikál a Tom s Honzou se pustili do vysílání. Celá Helská kosa je SPFF a kluci ji dokonce aktivovali telegraficky.

My jsme se s Daníkem a Martinem odebrali na odpolední slunko poté, co jsem proběhla okolí, abych všechno nafotila a padla první láhev, druhá ….. Těžká jsou rána opilcova, obzvláště, když zvoní budík v brzkých ranních hodinách, abychom se zavčasu dostali do přístavu, kde máme v plánu koupit právě nalovené čerstvé ,,dorše,,.

Podařilo se. Máme 5 kusů pořádných ryb, cena neuvěřitelná a oběd bude na grilu.

Den prokládáme vysíláním a podařilo se udělat i pár zajímavých DX spojení. Odpoledne vyrážíme do města na gofry.

Výlet se nám krátí a tak v neděli ráno balíme věci, skládáme antény a po snídani u studeného Baltu vyrážíme na cca 1100 km cestu zpět.

Tak ahoj a napíšeme opět příště.